Despre MU Online!!!!
Pagina 1 din 1
Despre MU Online!!!!
Am facut-o si pasta..am creat sis ectiune de MU Online numai pentru dvs ca sa puteti avea o gama mai Mare de a Alege din MMORPG-uile prezentate.Va amintesc ca pe forumul nostru sunt urmatoarele MMORPG-uri: Metin2 ,WoW,Cs ,Cross Fire,Counter-Strike,Cabal si nu cel din urma MU Online!!!
Am sa va zic si cateva lucururi despre MU Online:
MU Online este un joc MMORPG tridimensional situat în context fantastic medieval. Este produs de compania sud-coreeană Webzen.
Versiunea 0.97d este cea mai recentă versiune stabilă de MU Online (considerată fără bug-uri). Pentru utilizarea jocului, este necesară alegerea unui server, crearea unui cont și descărcarea clientului.
Versiunea 0.97d cuprinde 7 personaje (numite characters):
Prezentarea personajelor
* Dark Wizard (accesibil de la începutul jocului; prescurtat „DW”), pornește cu 18 strength, 18 agility, 15 vitality, 30 energy și vraja „Energy Ball”;
o Soul Master (un Dark Wizard de nivel 150 care a îndeplinit quest; prescurtat „SM”);
* Dark Knight (accesibil de la începutul jocului; prescurtat „DK”);
o Blade Knight (un Dark Knight de nivel 150 care a îndeplinit quest; prescurtat „BK”);
* Elf (accesibil de la începutul jocului; prescurtat „ELF”);
o Muse Elf (un Elf de nivel 150 care a îndeplinit quest; prescurtat „ME”);
* Magic Gladiator (accesibil doar dacă jucătorul deține un personaj de nivel cel puțin 220; prescurtat „MG”).
Caracteristici generale ale personajelor
* poate purta arme (weapons), scut (shield), set (set), animal (pet), aripi (wings), lănțișoare (pendants), inele (rings);
* acumulează experiență prin victorii asupra monștrilor, crescându-și nivelul (level) și câștigând viață (1 hp/nivel), mana (2 mp/ nivel) și puncte (5 puncte/nivel);
* poate dirija punctele spre 4 categorii de abilități (stats: strength, agility, vitality, energy);
o Strength: crește puterea atacului (damage), rata de atac (attack rate), poate reprezenta o condiție pentru utilizarea diferitelor arme, scuturi sau seturi. Sugestii: se va crește doar dacă este necesar pentru a putea utiliza obiecte mai bune, în general se va prefera creșterea celorlalte trei abilități.
o Agility: crește apărarea (defense), rata de apărare (defense rate), viteza de atac (attack speed, +1/fiecare 15 puncte), poate reprezenta o condiție pentru utilizarea diferitelor arme, scuturi sau seturi. Notă: poate cauza apariția unui așa-numit „agility bug” (astfel, nu se va mai putea ataca cu anumite skill-uri sau vrăji). Sugestii: se va crește la început pentru a putea utiliza obiecte mai bune, însă se va prefera creșterea în energy. Atenție la agility bug!
o Vitality: crește viața (1 hp/punct). Sugestii: pe locul 3 ca importanță.
o Energy: ...
* la nivelul 150 poate îndeplini un „quest” pentru a se specializa;
* nivel maxim: 350; la nivelul 350 este „reset”-at (își păstrează punctele dar nu și nivelul; se prescurteaza „rr”);
* valoare maximă pentru abilități: 32767 (pentru fiecare dintre abilități).
Sursa: Wikipedia
Am sa va zic si cateva lucururi despre MU Online:
MU Online este un joc MMORPG tridimensional situat în context fantastic medieval. Este produs de compania sud-coreeană Webzen.
Versiunea 0.97d este cea mai recentă versiune stabilă de MU Online (considerată fără bug-uri). Pentru utilizarea jocului, este necesară alegerea unui server, crearea unui cont și descărcarea clientului.
Versiunea 0.97d cuprinde 7 personaje (numite characters):
Prezentarea personajelor
* Dark Wizard (accesibil de la începutul jocului; prescurtat „DW”), pornește cu 18 strength, 18 agility, 15 vitality, 30 energy și vraja „Energy Ball”;
o Soul Master (un Dark Wizard de nivel 150 care a îndeplinit quest; prescurtat „SM”);
* Dark Knight (accesibil de la începutul jocului; prescurtat „DK”);
o Blade Knight (un Dark Knight de nivel 150 care a îndeplinit quest; prescurtat „BK”);
* Elf (accesibil de la începutul jocului; prescurtat „ELF”);
o Muse Elf (un Elf de nivel 150 care a îndeplinit quest; prescurtat „ME”);
* Magic Gladiator (accesibil doar dacă jucătorul deține un personaj de nivel cel puțin 220; prescurtat „MG”).
Caracteristici generale ale personajelor
* poate purta arme (weapons), scut (shield), set (set), animal (pet), aripi (wings), lănțișoare (pendants), inele (rings);
* acumulează experiență prin victorii asupra monștrilor, crescându-și nivelul (level) și câștigând viață (1 hp/nivel), mana (2 mp/ nivel) și puncte (5 puncte/nivel);
* poate dirija punctele spre 4 categorii de abilități (stats: strength, agility, vitality, energy);
o Strength: crește puterea atacului (damage), rata de atac (attack rate), poate reprezenta o condiție pentru utilizarea diferitelor arme, scuturi sau seturi. Sugestii: se va crește doar dacă este necesar pentru a putea utiliza obiecte mai bune, în general se va prefera creșterea celorlalte trei abilități.
o Agility: crește apărarea (defense), rata de apărare (defense rate), viteza de atac (attack speed, +1/fiecare 15 puncte), poate reprezenta o condiție pentru utilizarea diferitelor arme, scuturi sau seturi. Notă: poate cauza apariția unui așa-numit „agility bug” (astfel, nu se va mai putea ataca cu anumite skill-uri sau vrăji). Sugestii: se va crește la început pentru a putea utiliza obiecte mai bune, însă se va prefera creșterea în energy. Atenție la agility bug!
o Vitality: crește viața (1 hp/punct). Sugestii: pe locul 3 ca importanță.
o Energy: ...
* la nivelul 150 poate îndeplini un „quest” pentru a se specializa;
* nivel maxim: 350; la nivelul 350 este „reset”-at (își păstrează punctele dar nu și nivelul; se prescurteaza „rr”);
* valoare maximă pentru abilități: 32767 (pentru fiecare dintre abilități).
Sursa: Wikipedia
bMx*- Administrator
- browser : Prenume/Nume : Gaby
Mesaje : 62
Puncte : 135
Reputatie : 0
Data de inscriere : 09/09/2010
Localizare : EvolutinMetin2 City
Stare de spirit : Buna..:D
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum